Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2007 23:32 - Надписи, видени в кухни
Автор: babyy01 Категория: Хоби   
Прочетен: 715 Коментари: 0 Гласове:
0



Надписи, видени в кухни

Кухнята затвори - на тази мацка й писна!

Аз съм креативна - не можеш да очакваш освен това да бъда и подредена!

И така, това не е Дом, сладък дом... Свиквай!

Позвъни на Звънеца за Обслужване от Прислужница... ако няма отговор, свърши го сам!  Mr. Green

Чистя къщата през ден... днес е другия ден.

Ако пишете в праха, моля, не слагайте дата!  Mr. Green

Щях да сготвя вечеря, но не мога да намеря отварачката за консерви!

Дойдох, видях, реших да поръчам храна от ресторант.  Mr. Green

Ако не харесваш стандартите ми на готвене... понижи твоите стандарти.

Разхвърляната кухня е щастлива кухня, а тази кухня е в екстаз.

Ако ние сме това, което ядем, тогава аз съм лесна, бърза и евтина.

Балансирана диета е по една сладка във всяка ръка.

Thou shalt not weigh more than thy refrigerator. (Не бива да тежиш повече от хладилника си.)

Благословени са тези, които могат да се надсмиват над себе си, защото те никога няма да спрат да се забавляват.

Помогни да поддържаме кухнята чиста - яж навън!  Mr. Green

Следващата ми къща няма да има кухня - само машина за продажба на снаксове.


Тагове:   надписи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: babyy01
Категория: Хоби
Прочетен: 12262
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 16
Архив